I've got it!

Sådär, jag tog mig äntligen upp vid klockan kvart över 7. Och nu kommer jag ihåg hur skönt det är att gå upp tidigt, ta en promenad på en timme och sedan komma hem och duscha och frulle på det. Himla bra grejer och dagen börjar mycket bättre då, fyller på med bra energi!!! så tillbaka på de underbara rutinerna igen!
Idag är en vanlig onsdag, jobb 10-19, ska försöka sluta tidigare, så jag hinner träna lite tidigare idag. Sedan färga håret - det är dax nu! Ska flirta till mig en ögonfrans färgning idag också :)
Gud vad gott med frukost, och det är nästan 40 minuter kvar tills jag börjar, gött.

Sprang på min chef från Strömstad spa igår på gymmet, lite oväntat - hon erbjöd mig en tjänst i sommar på Spat, nere på Fitness, hmmm vill jag?? måste ta tag i dethär med campingen så jag vet hur det blir!

Vet ni, Millencolin är Sjuk bra musik! punk från Sverige - Örebro. Kul att man har lyssnar på dem sedan man var 10 och aldrig vetat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0