31 mars 2009

Vaknade för en timme sedan, sovit som en stock... helt slut så på ett sätt var det skönt att äntligen få vila ut ordentligt.
Ringde precis till Skattekontoret i Otta, mina papper har inte kommit in än, men hoppas verkligen att Solvi har fixat till det. Jag vill ha min lön nu, det är ju sjukt att det ska vara så svårt. Snälla låt det fixa sig snart, och nu när det är jobbigt med pengar så tänker jag på de där 25 tusen som kommit bort. Vart i hela fridens namn kan jag har gjort med dom?

Aja, ska snart ta på mig löparkläderna och ge mig ut. Kolla hur det ser ut här på Skoghall, sedan ska det pluggas.
Svårt att koncentrera sig på något alls medans man tänker på pengarna från Norge hela tiden. Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0