Peace and Love

Har inte bloggat sedan i söndags, varit ganska mycket att göra, jag vet inte ens vart jag ska börja... skriver kort!!
Tomteland har hittat en liten älgflicka övergiven, de har älgpark men den ska tydligen skjutas imorgon?!?! Ingen vill det men Lagen säger att den ska skjutas, Helt helt sjukt fel. Hatar och det är så orättvist. Stackars lilla bebisen som skulle kunna få det så bra!
Båten är ren och fin nu, städat idag hela dagen mer eller mindre, förutom att jag tagit hand om silver, lagat mat och ja fix utomhus i solen... jag är röd om axlarna! och har lite sår överallt, ser ut som en krigare!
Imorgon ska jag och Katta på P&L jag har köpt biljetter men jag får inte tag i henne :S sånt gör mig nervös, men hon jobbar nog bara idag och har ordnat med allt och det blir såå bra! men jag vill ju gärna veta i förväg och höras av lite sådär. aja... :) Det Löser sig!!! ååh taggad, mycket bra band att se imorgon!
Min mobil har kommit, i förrgår tror jag, har nästa lärt mig den. Shit det är drygt med nya grejer ibland! men lite kul, den är rosa och fin!
Hanna fyllde år igår - hoppas du hade en bra födelsedag, antar jag får läsa om det i bloggen :)
Imorgon fyller Mona år, skulle vilja vara i Uppsala, men ja, alltid saker som komma samtidigt! Grattis iaf!
Jobbat 6 dagar i rad, lite trött och förvirrad var jag igår och hann inte med någonting, vilket resulterade i att jag "glömde" min stackars ponny ute - skäms. Men skrattade ganska mycket när jag fick höra att grannen hade gått ut i pyjamas och tofflor och tagit in han :D hahaha det är för fan sommar ute och massa gräs + att han är van så spelade egentligen ingen roll... dagen igår var iaf bara kaos. Brottningsmatch på morgonen med en väldigt arg/ledsen/less syster, jag hade huvudvärk och svullen nacke hela dagen och mina händer har väldigt mycket sår, man kan tro att vi är 11 och 13, inte 21 och 23 år gamla, men efter lite prat så lugnade hon ner sig och löste problemen istället. Sedan tramade jag iväg till jobbet, mycket att ha koll på och jobbiga huvudet plus såren på handen som inte gjorde det lätt alls, ont och sved och Blä! Trampade hem och där möttes jag av en mamma som inte kunde ta in hästen själv och stallet var inte klart och jag var försenad till ett kalas som jag sagt att jag skulle till och Jag räckte inte till och inte tiden heller PANNKAKA dag! Jag och Lena hade iaf trevligt och pratade massor... så mycket så att klockan blev tok mycket och jag "gömde" min ponny...

Som sagt Peace and Love imorgon och njuta hela dagen! Sedan jobb hela helgen, sedan är jag ledig i 3 dagar! Då jäklar ska båten i sjön! Hoppas det fortfarande är fint väder då :)


Nu ska jag läsa lite bloggar sedan sova och vara så pigg imorgon för Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0