sunshine

Solen skiner, så trevligt. gjorde Gesundaberget igår innan jobbet. Men fick stänga tidigt för det var inge folk - lite tråkigt men det kommer nog igång snart så det räcker och blir över!
Idag och imorgon är jag ledig, idag blev en lugn dag. Var på stan med syster och köpte present till mamma och Frida. Båda fyller imorgon, lite synd att jag inte kan vara i Alunda och fira henne men ja, det är som det är. Jobb jobb jobb....
Men imorgon ska jag fixa med lite saker här hemma och ta mig uppför Gesunda en sväng innan det ska börja regna igen, jag som trodde regnet hade tagit slut ( jag hoppades det iaf) och förhoppningsvis är min bil klar så den kan läggas ut.

Sedan har jag en trevlig nyhet, det blir Peace and Love för mig nästa fredag :) med Katta! Jag och bästa katta på P&L toppen toppen toppen! Men det betyder också att det blir inge firande för mig av mamma mona. Alltid något som inte passar....

Sedan fick jag mail av SATS, stod tack typ, så de erbjöd inget vidare just nu, men kan inte se det som ett nej direkt utan de har sett mig och jag lärde mig mer om Sats... fokus på jobbet nu i sommar istället! och söka till Sälen snart!

Ser framemot en super sommar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0