Stockholm 5 juni

Jag tog mig upp Utan problem vaknade klockan 3 på natten och flög upp och var rädd att jag försovit mig?! (idiot)
Gick till tåget... där det var poliser och rökdykare, tydligen nån brand i något lok... så blev försenad till Sthlm, gjorde dock mig inget som var ute i god tid ändå!
På plats på Sats Zenit så fick jag ett kuvert och fick veta att det var 120st intervjuer dom hade... och så försvann nervösiteten... gick på 2 trevlig föreläsningar, som jag egentligen inte lärde mig något nytt på. men endel saker är bra att höra lite då och då för att motivera och uppfriska minnet igen!
Intervjuen var med en snygging som hette Joel, 20 minuter på tid och det gick bra. Bra feeling och tror det gick bra. jag sa som det var att jag sökte Platschef i Sälen men kan tänka mig jobba på ett annat sats också. Bara att vänta och se vad de säger :)

Sitter i Linas lägenhet nu, Frida är här, har gjort mer slingor på henne som jag ska skölja ut nu!
Åh, nu blir det en lugn helg. Mys imorgon och träning med dennis på söndag och ut till Alunda sedan, Sirrka/sandra är ni hemma vid lunchtid på söndag???
Sedan middag hos La familja innan jag åker till Mora igen.


Kommentarer
Postat av: sandra

ja det är vi !

2009-06-06 @ 23:21:01
Postat av: Anonym

Hej Jessika, hoppas du haft det bra här i Uppsala/ Alunda, synd att jag missa dig den här gången, hade gott kramar/ Bettan och Emma

2009-06-07 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0