Midsommardagen

Kom hem sent igår, 3 snåret... aja sånt som händer. Tittade in hos lite folk efter jobbet, jag hatar bråk och snefyllor, usch blir bara så ledsen. Men idag skiter vi nog i det som hände igår faktiskt!!!
Idag midsommardagen och jobba först, sedan ut till Ryssa, om jag orkar vill säga, idag ska det inte regna så jag har tänkt att cykla till jobbet, skönt!
Precis beställt en ny telefon också, haha rosa samsung u900 soul - ska tydligen vara skit cool - aja prylar hit och dit, den  kosta inte så mycket så skit samma.
Var lite folk nere på campingen igår, mycket trevligt och fort det gick! Idag blir det mer grejer att kolla och fixa med. Dessutom kommer det nog mer folk idag :)

Glad och trevlig midsommar till alla igen!

Jag saknar min skatt, ibland känner jag mig så iaktagen, tryggt och skönt men sorligt jag vill ju att du är här och inte där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0