lika tom som en mans hjärna

dagen började redan klockan 7, å mensvärk! PMS Aha...
Till borlänge, besiktningen, shopping på kupolen och in på andra ställen, tiden försvinner som vanligt och jag och mamma var hungriga och trötta och PMS, det såg ut som en bomb när vi kom hem och laga mat(jag såklart) sedan till vännen som var så sne så inte jag kunde hjälpa... handla mat med mor och sedan campingen för att kolla läget, det blev att sitta där med hela ligan som var på plats ändå till nu
Och det bästa jag hörde på Hela kvällen förutom en snorpackad daniel som ska jobba imorgon vid 6 på morgonen var
"lika tom som en mans hjärna"
dax att sova godnatt

imorgon, systemet för JAG ska dricka i helgen, blir inge Öregrund, hade glömt att det redan fanns planer för helgen. Eliana vilken kväll ska vi dricka vin?! Gud så trött. godnatt nu

just ja, jävla dumt att M&M's finnt i sverige nu, så jävla gott... svårt att sluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0