it's good for now

Dåligt väder dag, vilket betyder att jag är seg... tung i huvudet. Men fick endel gjort ändå, packat bort saker från rummet, eller rättare sagt huset, hjälp syster med hästen, 2 lång promenader med hunden, duschat, en film... sista avsnittet på greys... ja tror itne det var något mera. Jo lagat veg. lasange som blev väldigt bra :)
Imorgon är det första dagen... fast eftersom jag och Maria ska ställa iordning allt så känns det inte som "första dagen" - inga turister och ja... men känns bra att få göra det för då har man koll på allt och sedan ska jag organisera med lite papper som ska underlätta för alla under säsongen... har en ganska lång "to do list" som ska prickas av på 2 dagar... imorgon ska det inte regna så blir biken till jobbet dessutom, verkligen nice. Om jag inte slutar allt för sent ska jag åka förbi Niklas också.
Vill ha mina skattepengar också NU!

Love is not something you can start or stop as you want, so what are you gonna do about it???


Kommentarer
Postat av: theres

Jag fick mina skattepengar igår :O

2009-06-11 @ 00:01:25
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0