I need a hero

Klockan ringde 8.00 men jag somna om IGEN!, men lite sliten var jag och har varit lite seg hela dagen så blir en tidig kväll för mig idag, har redan börjat slå av... verkar inte som min nya telefon kommer?! jag skickade efter men pengar har inte dragits och inget mail om det... så kanske inte kommer nån då? :( märkligt. och nu står det slut på lager så fan då!
Annars har jag åkt inlines idag, gått med hundarna... lille wille fick leka med en valp- skit kul!, hjälpt syrran att rida hästen, lämnat bilen så den ska bli fin och kanske såld snart, promenad till stan på det, lagat mat *mums* blev kyckling med curry och franska örter i ugn med kall vitkålssallad m. böner, pesto, champinjoner och paprika. Och nu har jag bakat bröd tills imorgon som vi ska ha till soppan.
Ska snart slänga mig i soffan och kolla på lite tv, om det finns något på tvn vill säga. Sedan kanske våran gammelhäst silver ska bli riden idag, då lär jag hjälpa till...

Imorgon förmiddag ska jag träffa en av tjejerna jag ska jobba med i sommar, så ska vi ta en fika över titta över schemat och göra om! Kommer bli så bra så bra.

Trevlig vecka alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0