har ingen lust men...

cyklade till och från jobbet, väldigt skönt!
Jobbet gick bra men hade mycket att göra, möttes av alla varor jag beställt och det var MYcket! Och mer kommer imorgon!
Sett Goal 3 - vilken besvikelse, de 2 första filmerna är riktigt bra, sånna man ser flera flera gånger, den sista sög, och var dessutom inte alls en uppföljare utan helt fristående. Sög - nu vet man ju fortfarande inte hur det gick för dem som var med i första och andra filmen.
Trött, ska sova, imorgon ska jag vika massa tvätt, upp för Gesundaberget och det var något mer som skulle göras innan jobbet som börjar klockan 17.30. hmmm
Dax att sova.

Ibland hade du så bråttom- inget jag klandrar dig för längre - du hade ju inte lika mycket tid som oss andra. Gud vad jag saknar dig A. Always on my mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0