Bounce with me***

Så var helgen i Sthlm och Uppsala över... Lina och Sara for imorse till Oslo för att hälsa på Alexandra och jag tog en springtur innan jag åkte till Alunda.
Sedan efter en pizza åkte jag mot Mora, tiden har bara sprungit iväg idag... söndagar, eller alla mina dagar är söndagar. På torsdag blir det ändring på det. jobb jobb jobb... ska bli skönt att komma igång!

Mycket som snurrar i mitt huvud nu....
tänk om jag får jobb på SATS i sthlm - vore underbart men hur blir det med campingen då?! vill inte vara elak och bara sticka... var ska jag bo, kan jag och Sofia bo ihop som vi har "tänkt" om det går som vi vill och det är i Augusti ett såkallat jobb på SATS skulle börja!?! var ska jag annars bo, kan jag "leva" i sthlm... eller kommer jag bli helt tokig av de?! kommer det sedan leda till jobb i Sälen, eller ska jag gå i skola till hösten - nja dumt när det är jobb jag vill ha och SATS kan utbilda mig till PT istället... oh my...

Grattis igen alla som tagit studenten!

SOVA i min säng! Ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer gå bra. du fixar alltid allt jessica :) kram på dig

2009-06-08 @ 06:39:51
URL: http://sview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0