2 juni 2009

Dagen har sprungit förbi...
Jag tog sovmorgon, tänkte skippa morgonträningen eftersom tatueringen är på plats nu och den ska få vila lite utan svett och pump så den blir bra Fort. Men shit vad ont den gjorde, var lite solbränd så huden var inte på bästa humöret som det var. Men det var lätt värt det. Så fint det blev.
Idag så åkte jag vid halv 11 till Niklas och hoppade på honom tills han vaknade, vi åt frukost och tog en promenad innan han skulle iväg och jobba... sedan upp till Linus och kollade in hans nya "fritidshus", mycket att göra men han är duktig och kommer göra stället så fint :)
Sedan handlade jag åt mamma och hem, åt, tog en promenad sedan var dagen slut, städade lite för att inte få dåligt samvete här hemma eftersom jag inte gjort något här direkt idag, men klarar inte av att vara hemma när gubben som annars kallas pappa är hemma.
Snart är det väl dax för sängen, imorgon ska jag upp och ut på morgonträning sedan blir det att tvätta alla fönster på nedervåningen och få i lite slingor i mitt hår är det tänkt. Borde inte vara något problem att hinna med...
På torsdag när jag har vaknat och packat ska det bära av mot Uppsala, är inte nervös för intervjun än men det lär komma... ser framemot en dag av utbildning, träning och träffa Sofia i Sthlm. Sedan blir det Alunda...

Jag vet att man inte ska tänka så men kan inte hjälpa det, Hur hade det varit nu om du överlevt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad blev de för tatuering? :)

är du hemma nästa vecka? är i mora då!

vad ska du på för intervju?

kram

2009-06-02 @ 22:18:21
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0