You can't choose when or how to die, but you can deside how to live

Hemma i Mora igen, ska sova i MIN säng :) Men det var på kanten att jag tog mig hem idag, höll på att köra av vägen många gånger, skit läskigt och verkligen jätte halt och ojämt. men nu är jag hemma....
Var lite velig idag om man skulle ha stannat kvar och åkt skidor hela dagen imorgon men det får bli i nästa veckan istället.
Imorgon blir det att äntligen hämta ut min kamera, efter en morgonpromenad hade jag tänkt.
Sedan till hotellet och köra Powerplate, har träningsvärk i bröstmusklerna så det står härliga till, måste få cirkulation så det går över någon gång. Gjorde ett bra pass idag körde ben, så träningsvärken kanske sitter där imorgon, sällan jag får träningsvärk i benen dock, de är ganska starka redan :) solade solarium gjorde jag med, varmt och skönt!
Sedan är det dax för en detox nu, hoppade över en vid jul, vet inte vad som hände drog ut på tiden bara antar jag. Så imorgon ska jag inhandla det också, tillsammans med lite annat smått och gott.

Nu ska jag sova.
Godnatt, och godnatt Andreas, du finns alltid med i tankarna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0