what?

Jag blir mer eller mindre utslängd på onsdag, tack så mycket för att du sa något i TID, vad då framförhållning?
Ok ska se det från den ljusa sidan, för naturligtvis kommer det lösa sig och det kanske kommer bli det bästa som hänt mig, det vet jag inte än... jag försöker vara positiv men är egentligen sten förbannand. grrr
Melodifestivalen var en aning bättre ikväll... ingen utgång imorgon, åker till Mora på dagen, bitterfittan jessica vill inte gå ut.

Annars har jag en jätte fin dag i backen med min gamla roomie från uppsala. Tandådalen och minus 5 grader och Sol. Toppen dag. Nästa helg blir det Hundfjället och "väggen" en dubbelsvart backe som har en lutning på 46 eller 47 grader tror jag nån sa?! Nice, sånt gillar jag.

Snälla skistar ge mig ett rum är ni snälla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0