welcome home

tog mitt pick och pack imorse efter en morgonpromenad och frukost på det och drog hemöver till Mora. Sket i utgång, var lite för funderad kring boende osv... åkte förbi jobbet och hämtad nr till de som har hand om boende, ska ringa imorgon och hoppas det kommer lösa sig.
Annars så var jag till Linus idag, vi la ut saker på tradera och skratta endel. Alltid trevlig!
Sedan till Niklas och vi tog en lång lång promenad runt hela mora kändes det som, kallt men väldigt skönt och så fint väder. Sedan skulle vi ner och köpa popcorn tänkte vi, men inte, J'vla mora polisen. men men, allt gick väl bra men jag är fortfarande lite upprörd. Välkommen hem till Mora! Har de inget bättre för sig en söndageftermiddag?!?!?
Imorgon ska jag fixa med massa - boende, klippning, mammas träningsprogram och massa mera, BILEN får inte glömma bilen, den sk också fixas! yeah, en kvällspromenad med hunden- han är det bästa med att komma hem!

Jag ska ha godisförbud tom den 15 mars! en månad. Önska mig lycka till och påminn mig, minnet sviker när beroendet bara VILL ha choklad!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaåd utkastad?













2009-02-16 @ 13:49:29
Postat av: pernilla

vaåd utkastad?













2009-02-16 @ 13:49:52
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0