this I like alot

Sälen! Allt går såå bra. Anders hus är toppen! Vi kommer ha så sjukt kul dessa veckor.

Sats började lite knepigt.. fick inte tag i min handledare så jag åkte till Sats men ingen var där, sedan såg jag att jag fått mail av henne och skulle möta henne där klockan 3. Halv 4 ringde jag men fick inget svar... var verkligen påväg att dra men så skickade hos sms - självklart hade hon blivit fast i ett möte. Tur att jag stannade!
Sen träffade jag min handledare, vi kommer ha Sjukt kul dessa veckor! Och kommer ta vara på varje minut för hon är styrketräningsinstruktör/kostrådgivare, ska bli pt och är undersköternska PLUS - och nu kommer det bästa! tränare för människor som tävlar fintess :) yes yes yes... massa nytt tänk och kan lära mig hur mycket som helst! :)
Fick massa gratis grejer idag, väskor och kläder som man ska ha, Ja tack :) jag gillar Sats ännu mera.
Och jag har redan fått inbokade träningsrådgivningar!
Imorgon är det mycket som står på schemat... 12-20 och när det är lugnt får vi träna - toppen tack Yes, me kind of place!

Nu ska jag och Anders kolla på film.

Kommentarer
Postat av: Hanna

där kommer du nog trivas kanon :)

2009-02-02 @ 22:08:07
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0