the part I lost and never got back

När solen sjönk bakom skogens vägg lade vi oss ner, och den vita natten uppslukade oss. Det har varit natt sedan dess....

Söndag igen, kvällen igår var trevlig - tårta, mat, öl, skit snack och skvaller.
Idag ska jag packa igen och det är så drygt... det blir alltid så mycket?! Tänkte att efter alla turer jag tagit överallt så borde man ha lärt sig detta men icke.
Ska fixa det sista nu och det tar ett tag, städa rummet som alltid blir super stökigt och skitigt när jag packa om hela tiden...
Jag är ganska jätte taggad för Sats och det ska bli så himla roligt!
Nej nu ska jag sätta fart så det blir klart. sedan till Ica maxi och handla mat sedan Sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0