sounds good to me

Haha, jag ringde en vän idag om jobb som vi har snacka om, bara prat trodde jag... för jag har inte vetat hur jag ska göra i sommar, om jag ska söka något jobb eller bara ta det som det kommer. haha fick jag, jag har redan jobb! Det är klart, kommer vara på Mora Camping - och det har varit klart sedan ett tag tillbaka - så nu kan jag släppa det! :) Jag har lite väl flyt när det gäller jobb, tack. Kommer bli en grym sommar. Behövs en till bara, nån som vill ha jobb på Mora Camping?

Just nu så känner jag att utlandsjobb får vänta... lite sugen på att vara i Sälen en säsong... isf blir det Safe kostrådgivare i Maj och Mora campingjobb hela sommaren och sedan börja utbildningen i Falkenberg till PT tom december... och kolla om jag får komma tillbaka till SATS Sälen nästa säsong! yes yes yes... säger jag som ändrar planer hela tiden - tror de kallar mig drömmare... en del av mig som jag känner igen.
Det blir utgång på söndag - HC "personal söndag" som det så fint heter. men jag har inte hört något om imon, JAG VILL JU ÅKA SKIDOR!!! Tv sedan kanske en kvällspromenad?!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill jobba där :O

2009-02-14 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0