no pain no gain

dagen sprang iväg... tränade - skönt, och Nej ingen träningsvärk i benen men i RÖVEN, har mest stått upp idag.
Men det var skönt att skaka nere på Powerplate idag, ska ta med mig min mor imorgon tänkte jag.
Sedan har jag slöat och handlat... sweetoholic - finns det något som heter så?!  jag köpte lite naturgodis för det är ju så himla gott och har inte fått de på väldigt väldigt länge.
Köpte ny detoxkur och man måste variera sig och det som fanns som jag inte provat var en i tablett form, jaja ok tar väl den då. så 3 veckor detox kur igen nu då. Hoppas jag blir av med min sura mage, inre rening :) 
Gjorde hemlagad pizza till mina päron och det var gott och uppskattat. Tittade på melodifestivalen, verkar lite trögt startfält iår, inte för att jag minns förra årets upplaga mellan tårarna... usch vill inte ens tänka på det. men tankarna vandrar till dig adde emellan låtarna...
Ugglas?! vad i helvete. aja schlager vad är det numera. och alla dueller och del finaler och allt - hänger inte med för 5 öre längre, en final är tillräckligt. Nu blir det en film och säkert 3 koppar tv och sedan sängen.

imorgon ska jag ta en lång lång morgonpromenad OM det inte snöar... var kommer allt ifrån, alla tårar, alla känslor men framför allt All SNÖ ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0