minus 32 grader WTF

I Sälen igen, kom upp i måndags efter besktningen som inte gick, piss. Men det ordnar sig... har bara inte velat blogga något. Jag har åkt skidor nu, så himla underbart, men jag har blivit bättre och fick lov att köpa ett par nya skidor som är lite bättre i pisten osv, helt underbart, fick lov att ut och provköra de igår, hann bara 3 åk men det var sån skillnad och helt underbart.
Det har varit lugnt på Sats, I måndags var det nästan helt tomt. Lina min handledare som skulle ha åkt till Gbg låg hemma sjuk istället och jag kommer vara själv veckan ut nu... gör mig inget, lär mig massa av att sköta stället själv.
-Kanske skulle ha åkt till Sälen och jobbat nästa säsong, det är verkligen så himla kul här uppe.
Ikväll är det kalas, utgång, ska bli nice, Men först ska jag träna, ingen promenad idag, jag är inte självmordsbenägen, MINUS 32 grader, lungorna hade kollapsat totalt. Men ska äta och sedan ta mig till Sats, köra ben och kondition :) Tänkte slänga mig i bastun sen innan jobbet också, Skönt.

Kommentarer
Postat av: Syster

Syns det att pappa har gått ner? Vadå inte gick igenom besk? Krams

2009-02-12 @ 11:49:49
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0