Jag gråter varje dag och ibland kommer det tårar också

... som igår kväll, blev ledsen, det bara kom och det var skönt efteråt.
Idag när jag vaknade så tog jag hunden och gick ut och gick en sväng, snöade endel och låg även massa på vägen vilket gör en effektiv promenad ganska svår och vovven var heller inte så imponerad av hur det såg ut direkt.
Efter det drog jag med mamma och tränade powerplate, haha det var roligt, men hon klarade det. det är inte så svårt
Sedan har jag varit söndags seg och kollat på tv, jag lagade Paella till mig och mamma, vi åt båda på TOK för mycket, så nu ligger jag i soffan och kollar på LA ink, och på tal om det så borde jag boka tid snart för en ny tattoo :)

Imorgon HOPPAS jag att bilen går igenom besiktningen, håll tummarna och sedan handla lite, tanka och bege mig till Sälen igen, har SATS själv måndag till onsdag.
Nu var det slut på reklam pausen! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0