I still think of you every day

Sats och Sälen är så himla kul. Haft en toppen dag och det hoppas jag håller i sig.
Imorgon ska jag hämta ut mitt personallägg så jag kan åka skidor överallt och rabatter lite överallt :) toppen.
Gratis skidåkning säger jag aldrig nej tack till.
Idag så var jag på promenad imorse och sedan Sats och sedan till huset och lagade en supergod omelett.
Ska bli minst minus 30 grader inatt, brrr... det är jobbigt kallt, Igen!
fullspäckad dag imorgon med.

jag saknar uppsala, alla där, jag saknar adde precis hela tiden.


Kommentarer
Postat av: sandra

Saknar dig här.. Blir glad av att läsa att du har det bra. 30 minus och jag klagar på 2 minus... hihi kram

2009-02-04 @ 19:16:50
URL: http://sandraz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0