I still get the same feeling

Det går så bra här i Sälen, stormtrivs med att vara i gymmet hela dagarna, så PT utbildningen kommer kanske vara det rätta, och kostrådgivare. :) Mycket ögongodis blir det... och efter torra Norge så kommer jag av mig hela tiden...
Och i helgen kommer en kompis från mora hit, ska ut antar jag... undra vad som ingår på mitt pass som jag fick idag, vet att jag har liftkort säsongen ut i hela området, och en gratis burgare när man köper en meny på donken, lite procent när man handlar mat och i de andra butikterna och cafe och matställena. Vad mer tro?

Imorgon blir det att fixa med papprena för nästa ställe, Fjällspa, hoppas jag får något bra boende som gör att jag kan ha besökare. Sedan ska jag träna ordentligt imorgon, blev kanske 2 timmar idag, men det var så utspritt... så imorgon blir det promenad och sedan full timme i gymmet imon! Yes. sedan börjar helgen! Shit vad veckan gick fort...

Give me a place were I can rest my head, clear my mind and just be with you again and then everything will be ok again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0