fredag den 13:e

Kanske ska stanna inne idag?
Nej, jag ska till SATS och sedan ta det lugnt ikväll... är nästa bakis från igår fast jag inte drack, var hemma strax efter 12 och sket i HC, 18årsgräns och när jag såg alla där så bara "nej tack". Men vi hade trevligt hela kvällen :) fick födelsedagstårta, mums.
I helgen så blir det skidor för hela slanten, 9-19... kanske lite break för mat och afterski vid 3 snåret...
Funderar starkt på att söka hit nästa år, Om jag inte redan har något annat för mig - risken är stor!

Idag vaknade jag och tog i telefonen och skulle ringa Andreas?! konstig morgon och gick en väldigt lång promenad så tankarna fick fara omkring. . . det svårt att förstå, acceptera och leva i. Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy med 32 minus här är det typ 6 och svin kallt! men snön gör ju att det känns lite varmare men endå! Okej men 13 kg är fansen inte fy skam :)

2009-02-13 @ 11:12:15
Postat av: Pernilla

Var från mig :P

2009-02-13 @ 11:12:39
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/
Postat av: Nina

Blir det Falkenberg till hösten?

Kram

2009-02-13 @ 13:21:05
URL: http://ninasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0