for you

Jag vill tända ett ljus för den som gråter över hårda ord.
Jag vill tända ett ljus för dem som svälter på vår jord.
Jag vill tända ett ljus för dem som är rädda i krigsdrabbad land.
Jag vill tända ett ljus för dem som förföljs för frihetens kamp.
Jag vill tända ett ljus för dem som är sjuka och lider av smärta.
Men jag vill också tända ett ljus för dem som hjälper, uppmuntrar och har gott hjärta

Detta ljus är till alla er.
Saknar dig Andreas

Ge mig sinnesro, att acceptera det jag inte kan förändra.Mod att förändra det jag kan. och förstånd att inse skillnaden.

Jag vet inte vad det är just nu. är bara ledsen, kan inte sova... jag tänker på dig, på allt som skett och sker...
När jag blir ledsen så vill jag minnas, jag vill inte skjuta bort och springa iväg... jag läser i min blogg, min äldsta vän Johan sa något till mig den 22 april 2008. han sa såhär...
"man har en begränsad tid på jorden med både upp och nedgångar, glädje och sorg. Därför kan de små händelserna göra skillnad i ens liv. Jag vet att jag personligen har en förmåga att bara rusa på i livet... det jag försöker säga är att det är bra att kunna stanna upp och bara finnas till. reflektera över allt som händer i vår vardag och inse att vissa händelser?....man ska liksom ta vara på varandra medan man kan. man vet liksom inte hur länge man har. inget varar för evigt här i världen. (jag är kass på detta) tar kanske lite för mycket för givet."
Jag ska försöka sova nu, Andreas ge mig råd är du snäll... Godnatt mitt guldkorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0