16 Februari 2009

Måndag igen, jag är i Mora... lämnat in bilen så den är klar, ska in och besikta om den imorgon :)
Ingen tur med nytt boende än, men det är på gång de skulle kolla upp det, ska ringa imorgon bitti igen och kolla om de löste sig. Håll tummarna!
Annars så har jag blivit klippt idag, 2 promenader, och fixat med annat som stod på listan... tatueringstid är bokad också! Spännande... och gjort ett träningsprogram till mor min.

När kommer lönen från Norge???

Imorgon lär jag gå upp tidigt, ska duscha om jag inte hinner göra det ikväll, ut med hunden, ringa om boendet, in med bilen och sedan sjukan och göra tester kl 11 - inget farlig, rutin grejer. Sedan handla lite mat om det är klart med boende... å snälla ge mig ett rum. Sedan bege mig mot Sälen igen och SATS.

Jag är stressad, orolig och aaaaa min mage gör ont.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad blir det för en tatuering? Kram

2009-02-16 @ 20:39:48
URL: http://ninasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0