tredje advent 2009

då är det 11 dagar kvar till jul...
Söndag och jag sitter i soffan ute i korridoren där jag ska bo nu i 5 nätter till sen äntligen få åka hem igen :) I källaren så bakar idrotts killarna kladdkakemuffins och ska ha en lite glögg afton tror jag. Catrin klippte mig igår och jag är skyldig henne en massage, får se om det blir idag eller imorgon. Jag ska se One tree hill och Gossip Girl och tror de andra brudarena vill se sista Johan Falk filmen. Får se om vi kan se den vid klockan 8 idag, vill gärna se den jag med.
Ja, 2 sista arbetena håller jag på med nu. De ligger här i soffan brevid mig, ett Skadecase och en kostplanering till en kille i klassen, sedan är det som ska göras här Klart. Slutprovet vet jag fortfarande inte hur det blir med... antingen så får jag det skickat eller om jag kan göra det vecka 11 när Idrottarna är i Stöten och åker skidor?! (hoppas det för annars blir det Drygt minst sagt)
Min acne har blossat upp jätte mycket, jätte jobbigt... tar emot lite tom att skriva om det här. Tror det är stressen i kombination med vädret här... har solat solarium 2 gånger nu och fått en intensivcreme från Dermanord så det har gått ner massa - tack och lov.
Helt ärligt, jag tycker om mina berg, alla 4 årstiderna, korta men man får det bästa av alla årstiderna hemma i Dalarna. Fjällen är nog där jag hör hemma :)
Alla är så himla bakis här omkring, blev ett kalas minst sagt här igår... för spårat för min smak.
Nej, tjoflöjt lite mer plugg ska jag nog hinna med nu :) och snatta en kladdkakemuffins från pojkarna hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0