The purpose of our lives is to be happy

Kan en lårkaka(eller vadkaka i mitt fall) sprida sig, kan blödningen rinna iväg??? hmmm.... min har tagit sig ner i foten nu... gjort en lite stig och samlats sig på foten. Väldigt knepigt. TACK OCH LOV så kunda jag visst träna idag, var så ledsen över ifall det skulle vara helt omöjligt men var bara alla box hopp som sket sig sedan alla medcinbolls övningar kunde jag göra utan problem. Ibumetin och alvedon så kroppen får smärtlindring och kan laga alla skavanker... bäst jag får i mig lite middag också. Stackars kropp som ska bukta förkylningen, "kakan" och nu muskelsträckningen eller bristningen. Aj Bajs och det blir inget Götet med mackan i helgen, räcker nog med fitnessfestivalen, kommer vara sjukt trött i benen eller skadorna efter den dagen ändå... sedan så ska vi se alla Johan Falk filmerna så det blir kanon med massa vila... för benet iaf Nej Glada miner, för det kommer ju bli bra igen och snabbt om man bara är smart och inte irriterar skadorna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0