FitnessFestivalen 2009 Göteborg

Jajemen, där var jag och inte så imponerad, styrka, snabbhet, välmående och idrott DET är min grej. Stora, tunga muskler för uppvisning??? nej inte alls min grej. Roffa åt mig massa gratis grejer och stack därifrån.
Jag, Jenny,
Kajsa och Catrin tog en lunch på ett mysigt salladställe nere i city av Gbg och sedan en sväng på stan... jag är ett par skor, ett par better bodies byxor, ett nike linne, monki byxor, monki linne rikare och lite tunnar plånbok... men det var det värt väldigt nöjd.
Annars så är jag verkligen super trött... lång dag och känner att man har ju endel skolsaker att göra också så massa ineffektiv tid är inget jag har mycket av.
Så imorgon mellan promenader och löpning så ska det pluggas, på torsdag är det dax att bege sig till Eleiko i Halmstad och förhoppningsvis bli licensierad(hur stavas det?) instruktör....
herregud så trött jag är...
förresten, att jag längtar till Sälen, satt ikväll och gjorde listor på saker som ska med upp dit :)
och kramar jag saknar min godingar hemma... inget slår det - hur man än vrider och vänder så är dom bäst! :)
Mitt eller mina ben är så trötta... ajaj ont också, synd att jag missade en helg med Mackan c/o i Gbg... men jag hade inte orkat alls... idag baka de lussebullar, peppakakor och peppakakshus - mysigt, synd som sagt.
Godnatt... sova är underbart. men inte här och inte själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0