Dagen Lång

Usch å fy... detta inlägg kommer inte vara så glatt och positivt. Hatar att vara "skadad" eller ha ont och inte kunna träna! Fotbolllstuneringen igår och i första matchen så gjorde jag något, om det var tjejen som la sig över benet på mig eller vid något skott eller vad så hände något i låret, fick hemskt ont efteråt. Bet ihop och körde en match till... sen 3dje låg jag med lindat ben i ryggläge på läktaren och såg matchen... ajajaja... tror aldrig jag haft en muskelbristning förut. Krångla mig tillbaka till skolan och såg slutmatcherna här... idrottskillarnas kvart blev en riktigt rysare och det var såååå spännande tyvärr så förlora de på straffar :/ men men... Idrottstjejerna tog hem segern! Grattis och sjukt duktiga, men det finns både svenska och finska landslagsspelare och olympiska guldmedaljörer i det laget!!! Nej jag ska väl ta mitt onda ben och göra det bästa av dagen, träning, no no no... överkropp och så ja men inget som involverar benet överhuvudtaget - få se om jag har någon lust att åka till Mackan och Gbg i helgen, kanske räcker med att gå en hel dag på Fitnessgrejen, sedan behöver jag nog vila resten... 16 dagar kvar... 394 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0