what it takes to make it all the way

Oturs fågel förrgår, fick hårfärg på en list hemma hos marika som inte gick bort alls, jätte fult men jag får göra det bästa av situationen helt enkelt, men inget jag gör kommer duga - känner det på mig.

Mer tur igår, hel mysig kväll hos Lina med henne, Henke och Jonas, och jag bara SKULLE ha marängswich så vi stack iväg fort och fixade det. mumma, verkligen precis vad jag ville ha.
Sedan nämde jag att min dator är en mupp och återförsäljaren hjälper mig inte. MEN Jonas ska försöka, han jobbar med det och tar kontakt direkt med Siemens, Toppen tack! så snart kanske jag har en ny dator som fungerar som den ska.

Pratade med lillebror sötnos igår och de har det så himla bra hela familjen på Gran Canaria, det gör mig glad, de är värda att få njuta varje sekund! saknar dem också, men veckorna springer iväg, snart är de hemma igen!

Idag träning på morgonen, kom precis in faktiskt. Ska iväg och köra en timme till på gymmet, kanske gå igenom spinningpasset bara En gång till. Och köra platta med Lina... men först. ner på stan och försöka hitta en färg som är i någorlunda rätt nyans :S suck

Sedan bär det av till Alunda, inte helt 100 på vilka som kommer vara med ikväll. men trevligt sällskap vet jag att det är! Ska hämta moster B först och kanske E först bara. Just ja, måste hämta bilen också.

Lugn lördag? vad är det???

I love you I love you I love you I love you I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0