so hold on, hold on, hold on....

ibland önskar jag så himla mycket att jag var 18 år igen att jag beter mig som det...

Det gick bra, jag stod på mig och var toppen glad idag TROTS att det är 26 november. Adde klappade mig fint på axeln och det lönade sig. Himla svårt att vara elak mot en snäll Jessica som gör sitt bästa -

Super trött och imorgon blir det en LÅNG dag på praktiken, själv (vilket egentligen är ganska skönt) ska träna en massa tänkte jag så det blir sovmorgon och går direkt dit och tränar istället! Toppen.

Andreas mitt hjärta, 10 månader av saknad idag, men dagen har varit bra, vilket jag vet att du vill att den ska vara. Jag och Lina satt och pratade av oss båda och det är så skönt. Saknar dig min skatt.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej! Visst önskar man att man vore 18 igen? Eller ännu yngre.. När livet bara lekte.. Men vet du? Man får göra det bästa av allt:) Ses på måndag, det ser jag fram emot! Kramar*

2008-11-27 @ 16:42:31
URL: http://jenniemarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0