this is more than love

Jippi!!! nu är jag på gång, jag är verkligen millimeter från att vara frisk. En god natts sömn och peppa för att det är helg snart och utgång imorgon på nya stället teatern (bara att hoppas på att man verkligen är frisk) så kommer jag vara frisk på nolltid!

Imorgon ska vi köra mitt spinningpass på prov bara jag och Helen, sedan SKA jag träna. Både plattan och spinningen såklart!

Har varit på så himla bra humör hela dagen, frisk frisk frisk.

Dagens ordspråk;
Det är ingen glädje att vara sysslolös, det roliga är att ha mycket att göra och strunta i det.

haha passar in bra idag!

Dagens Horoskop...
Det finns någonting som behöver utföras, men som du inte har påbörjat. Varför väntar du på andra, när du i själva verket klarar dig alldeles utmärkt på egen hand. Det kommer att gå lekande lätt om du utnyttjar den energi du har, men den kommer inte att vara för evigt.
- så himla sant

En vän är den som kommer in, när hela världen har gått ut.
du finns i mina tankar, alltid nära vart jag än är



Kommentarer
Postat av: hanna

ja men du sa ju aldrig att du håller på med de. men att du läst de i skolan så :)

2008-11-14 @ 12:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0