put all your problems in a box and just throw it away



Det var på gott och ont idag i Alunda vi satt i Alunda kyrka på minnesgudstjänsten, tror vi alla behövde det. Sitta där tillsammans och gråta, minnas och sjävlklart skratta. Lika jobbigt som skönt är det att få gråta ur sig det där man bygger inom sig oförvilligt.
Många ljus tändes idag, självklart var det Andreas ljus som var i fokus. Jag önskade på något vis när jag satt där att namnet inte skulle finnas med. Hoppet - det finns där fortfarande... och när namnet lästes upp så slog det till i mig, "jag vill inte". Det är så himla orättvist och vi saknar dig så himla mycket, jag saknar dig så mycket att jag inte kan beskriva längre jag kan inte förklara med ord eller hela min existens -

imorgon är en ny dag, nya tag och garanterat nya utmaningar.

äntligen har min pärla fått sin sten.


Kommentarer
Postat av: hanna

hej vännen hur går de i uppsala?kram kram

2008-11-03 @ 08:27:16
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0