Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår

Drama på praktiken. usch o fy säger jag bara. värsta lilla saken....
Men jag ska inte låta det ta för mycket energi utan vara glad och köra på vidare, men det var verkligen fel dag det kom på. Imorgon är åter en månad, 10 månader sedan olyckan, visst datumena och hur många dagar eller så är egentligen verkligen skit samma. det var verkligen ingen betydelse alls, men man tänker lite extra och jag blir nere och tankarna vandrar lättare iväg.

Jag har bara 3 dagar kvar imorgon, imon är det kort dag, eller tidig dag och torsdag blir jag tydligen helt själv så fredag kommer bli kort kort. Någon uppskattning tycker jag att man ska få, jag har ställt upp mer än vad man förväntar sig. Tobbe sa det tom idag, att jag har gjort mer än vad man kan förvänta sig av en praktikant - och det är verkligen sant.
men men... nu kör jag på och gör mitt liksom. Så kan bitcherna vara sura människor. Jobbigt bara när jag måste vara den vuxna i det hela och vara den som tar tag och pratar ut om vad det nu är som är så himla jobbigt med att jag inte klarar av att sitta och sälja saker i telefon, Verkligen inte alls min grej, det är bara jobbigt!!!!! och då älskar jag egentligen försäljning men inte telefon försäljning! aaaa, sen är det inte MIN uppgift att göra det.

Lite tv ikväll, tidig morgon och spinning sedan stan en sväng och middag hos Lina imorgon!

Jag saknar dig så.... love love

Kommentarer
Postat av: Marie

Äsch! Skit i haggorna :) Hoppas du har haft det bra i staden. På måndag ses vi igen :) Kramelikram gumman!

2008-11-25 @ 23:07:46
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0