Jag ser det snöar

Alldeles vitt igen på marken och gårdagen avslutades med en kväll med Therese på Tomteland, vi såg hela showen Midvinterblot, jag var glad att jag inte jobbade igår för hela styrkan med kontrollanter kom på besök - jag hopas det gick bra så vi inte fick nån anmärkning. Snart om 2 veckor är det dax för mig att leva mig in i rollen som nisse igen ... ska bli riktigt kul!
Hann träffa lite andra kära vänner igår också, men som vanligt springer bara tiden iväg och jag var jätte trött när jag tillslut fick lägga mig i sängen.
Vaknade vid 10 snåret idag, vilket inte är vanligt men säkert behövligt, himla skön säng jag har.

Jaha då är det dax att tänka till igen då och packa ihop det jag behöver ha med mig till Karlstad.
Allt detta flygande omkring...
och massa skolarbeten att göra. Prov i veckan som jag tydligen har förträngt totalt.

Ikväll ska jag ta det lugnt och titta på miami vice tills jag somnar...

Life's a bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0