jag är så himla dålig på att vara sjuk

Väldigt trött på dethär nu,  vill bara bli frisk och göra det som känns bäst = vila så man blir frisk så fort som möjligt igen...och känner inte för att vara med människor som jag Inte gillar... och som är barnsliga och har dåligt humör. Känner hur stora systern i mig tar över och tycker bara att det är fruktansvärt barnsligt. Allt irriterar mig, kläderna, blickarna, hur de pratar och bara allt. Kanske finns en anledning att mina närmaste vänner är äldre än mig?

Haft en bra dag annars måste jag säga, gick till Lina, kan lika gärna vila där som här. Sedan till gymmet och åt äppelkaka med vaniljsås som avskedsfika med Kalle och alla. Väldigt god måste jag säga, annorlunda med massa frön i men himmelsk god. Sedan tillbaka till Lina och vila, blev så trött av att gå till gymmet fram och tillbaka. Lagade pizza och den blev god den med. Nu sitter jag i lägenheten själv, skönt. Jag kommer somna snart.

Imorgon ska jag ta mig upp och vara på praktiken iaf en stund, sedan kanske jag följer Henke och Lina ut till Öregrund.

Andreas ibland förstår jag verkligen inte alls, men jag vet vad du hade sagt om du vore här (skit samma) haha... Saknar dig, du förstod mig alltid så himla bra.

Imorgon ska jag vakna frisk.

Kommentarer
Postat av: hanna

vadå. håller du på med gi?

2008-11-13 @ 09:29:34
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: hanna

men herregud ta de lugnt människa :)

jag visste väl inte att du håller på

med gi metoden

2008-11-13 @ 13:59:11
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0