hold you head up high

Tidig morgon som vanligt, borde skynda mig ut egentligen om jag ska hinna. Men jag bara måste skriva lite... sov själv inatt och det brukar innebära drömmar och massa som jag får komma ihåg. inatt var ingen undantag. Marika är i Stockholm hos sin bror och jag hade lägenheten för mig själv.  lite skönt med en egen kväll och bara slö titta på tv....

I drömmarnas värld så fick jag vara med Andreas hela natten och vi hade kul som vanligt. Men men men... i drömmen så försökte jag skyddda Andreas, för jag trodde att olyckan inte hade hänt än och ville inte att han skulle ta sig ut i trafiken. Han kramade och pussade på mig och sa att "man kan inte fly från sitt öde" jag grät och det var så himla svårt att låta honom gå. Och just nu är det mer en klump i magen- Det brukar vara skönt att få drömma om Andreas, krama och prata med och så men just nu är det bara jobbigt. Sedan självklart är det något jag missar: något jag inte kommer ihåg som var viktigt.

saknar dig min skatt... tänkte om du kunde vara här istället för i mina drömmar - fast... egentligen så vet jag att du är här.

Finns en sak jag lovad Andreas, för länge sedan - jag skulle aldrig lämna honom, Aldrig. Och det tänker jag hålla. Kommer alltid finnas en plats, och jag hoppas han vet det.
 Och att tänka på den gången du sa "lova mig att du aldrig lämnar mig" så ler jag inombords, du är verkligen världens underbaraste.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Fint du skriver vännen.. Blir nästan tårögd.. I drömmen finns han, och i ditt hjärta. Det kan ingen ändra på..Och en dag ses ni igen. Det tror jag:) Hoppas du mår bra annars o att Lian är bra! Kram på dig!<3

2008-11-06 @ 16:52:40
Postat av: sandra

Andreas vet att du aldrig lämnar honom. Han kommer aldrig lämna dig heller! Han vill att vi ska vara glada, och vissa gånger är det så jävla svårt! Men ingen kan någonsin ersätta platsen han hade. Han är fantastisk, och vi glömmer honom aldrig. <3

2008-11-07 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0