goodbye sweetheart it's time to go home

Nu ska jag tvätta bort sminket och kasta mig i sängen, för imorgon bitti när jag vaknat åker jag hemöver till Dalarna, det ska bli himla skönt, fast det bara är 2 dygn ungefär - ska packa om och kanske tvätta lite, fest imorgon kväll...
men nu längtar jag hem. Min säng, min hund, min min min min.
Haft en bra dag, bra avslut på praktiken och mys kväll med idol och flygande jakob i Alunda med La familja.

Andreas, jag stannade inte till vid graven - orka inte, fast tror du förstår ibland, du känner ju mig....
Saknar en vän som du ganska mycket nu för tiden, känns lite sådär ensamt, ingen som förstår... det gjorde ju du. Ja himla knepigt att lösa saker och ting nu. Men ja, du finns ju där min fina ängel. Godnatt min skatt och du... älskar dig föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0