everybody hurts sometimes

En helg med massa innebandy och något allt för galna bilturer - kan inte rå för att jag älskar att köra bil. Så jag var  nykter men hade väldigt kul hela helgen! Fredags har ni redan hört om, igår var det massa gamla vänner i en lokal i Salabacke. Och av alla människor så stod helt plötsligt Jonna framför mig, helt ur det blå! tog ett tag att smälta in, så himla kul att se henne igen! Kvällen avslutade jag, Jonna och Fredrik, vi kämpade in i det sista :)

Idag har jag varit och sett Alunda spela och även Sirius, Dennis fick två vinster i helgen, himla kul.

Själv hemma ikväll... ska slappa i soffan och bara vara.
Spinning imorgon klockan halv 7! oh my.
.. snart är det skidsäsong!!! Wiiieeee





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0