du får inte vara min dröm, jag vill ha dig i min verklighet



vad som än händer är det alltid du och jag

Blev en sen fredagskväll, vilket jag inte trodde eller hade några funderingar på alls. Åkte eller host.. gick till i Årsta och umgicks med grabbarna, Emil, Lars och Fredrik, sådär runt halv 3 så kommer Lars på att gå hem, men vi andra satt där ett tag till, skrattade, fick massage - det tycker jag om. Var en väldigt trevlig kväll. Och en rolig cykeltur hem, Fredrik stryde stabilt hela vägen, haha. Tur att det finns bra människor kvar i denna sjuka värld.

Jag känner för att sjunga? lugna favoriter på radion och nog satan kan man nästa alla texter - skandal.
Innebandy ska heja på dennis och sirius, och mer innebandy blir det imorgon. Sjukt sugen på sushi så det ska jag bara ha idag!!!!

mmmm, en gitarr hörs på radion... la la la


 en kille sa till mig tidigare i veckan när han tog upp Andreas helt plötsligt ur intet och jag var inte alls beredd... men det var helt ok och skönt att prata med någon helt annan om det. Han sa iaf att man såg Andreas godhjärtade insida och det är så man vill vara, han var alltid trevlig och man såg upp till han. det värmer verkligen att höra det för Andreas gjorde så mycket mer och det bara för att han var som han var. Guld värd hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0