"det är inte lätt att släppa taget om det man älskar mest" - Adde

Hej hopp intensiv dag.
Varit på gymmet mellan 9 och 7 idag. Mycket att göra men det är viktigt att få dit nya kunder, jag har verkligen kämpat för vissa saker från början och det syns nu - vilket gör mig både glad och nöjd.

Det ska bli så himla skönt med helg, ska bara vara (hoppas jag) titta på innebandy och äta naturgodis - haha. Inget festande eller några planer direkt.... himla skönt.

Jag är så himla trött. körde 3 pass idag, bra man får känna på för om man är instruktör så är det ju så, man kör ganska mycket hela tiden. 3 dagar i rad nu har jag somnat innan klockan 10 på kvällen, det är ganska starkt gjort. hehe.. orkar inte skriva mera. Har varit en väldigt bra dag, jag mår bra och jag hoppas alla runt omkring mig också gör det. Saknar dig Adde och det gör jag jämt men jag har märkt att man kan må bra och sakna dig samtidigt. Kanske det alla menar med tiden läker alla sår? fast, ja imorse så var det blödande och jobbigt. Upp och ner, jäkla berg-och-dalbana.

tänkte på det, mycket jag vet om Andreas; saker som inte andra vet och endel saker har jag blottat egentligen för alla, eftersom det står här på bloggen. Undra om det är rätt egentligen; jag vill bara att ni ska förstå att den människan är så himla bra, han är något utöver det vanliga. Och det fanns alltid så mycket kärlek där som jag vill dela med mig av.  Ja; mycket funderingar man har om allt verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0