cause I know he would do it for me

Det är så himla Jätte tråkigt att vara sjuk, och jag anser inte att jag egentligen är speciellt sjuk, men för det jag gör varje dag på gymmet  så funkar det inte. Host, slem och trötta muskler väldigt tröttsamt. Har släppt i nosen och öronen nu ialla fall, proppade i mig c vitamin och antioxidanter och allt jag kunde komma på igår - det funkade!! Idag är det våran prao's sista dag, ska dit och äta tårta och bullar med de.

Igår så var jag så himla rastlös, men försökte verkligen att vila och göra ingenting eller göra allt väldigt långsamt. väldigt spännande... Jag var till Arlanda och hämtade 2 väldigt bruna och fina människor igår, jag vill också iväg!! Känns som evigheter sedan jag var utomlands nu. Får ta det såfort jag slutat skolan, trodde det skulle bli innan men eftersom mina pengar är borta så blir det inte så.

jag har saknat dig förr men senaste 9 månaderna har jag saknat dig hela tiden, hemska öde och prövning...
man kommer nog aldrig förstå varför det ska vara så orättvist och varför du. Finns inga svar men tron på att du är med oss varje dag är en tröst i hjärtat som saknar dig ofattbart mycket, konstigt hur man inte orkar gråta längre, för jag gråter mer och mer sällan och det är inte för att det inte kommer utan för att jag stoppar det, jag orkar inte och mina ögon har blivit trötta på tåra flödet som strömmar ner. En god tanke skickad och vaka över familjen i en vecka framöver Adde.

Idag kommer det bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0