dagen är slut

Fredagen gick fort. Jag har varit ute och gått, varit till Mora och solat solarium. Lagade tacogratäng till mamma och syster som middag, blev god. that's about it.
Skulle ha pluggat anatomi till kroppsmassagen men det blev inget. Ska försöka få in det imorgon. Måste säga att dagen har gått ganska bra, visst jag har gråtit men det gör jag varje dag.... När tar tårarna slut?

Ska sova nu, mycket sovande har det blivit.

God Natt Andreas,,,, tänker på dig - du är alltid inom mig


Döden genomkorsar endast världen, såsom vänner genomkorsar haven, de lever fortfarande i varandra. Ty de som älskar och lever i det som är allestädes närvarande måste ovillkorligen vara närvarande. I denna gudomliga spegel skådar de ansikte mot ansikte; och deras samvaro är fri, och obesudlad tillika. Detta är det trösterika med vänner, att deras vänskap och sällskap, trots att de kan sägas dö, alltid förblir i bästa mening närvarande, eftersom de är odödliga. - William Penn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh..har du lagt till min dikt :) Va glad jag blir att du tyckte om den! Tyckte den passade bra.. Vi hörs baby!! Puss och kram!

2008-03-18 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0