allt finns kvar inom mig

Jag har en bra dag

Sälen är över, har inget att speciellt att säga. Känns som att jag knappt var där, allt gick väldigt fort.
På lördagen hade jag en underbar dag i backen med Tessan c/o, solen sken och mina skidor var perfekta. Glömt hur kul det är att åka slalom, så blir nog att ta sig upp till Kläppen några ggr till innan säsongen är över.

Nu längtar jag bara till Uppsala, samtidigt som det är kanske tungt, och känner mig lite rädd - för urnsättningen blir så definitivt. Ska bli skönt att ha en plats... även om Andreas är i hjärtat och alltid med mig så har man nu en gravplats också...

I min dröm blir vi gamla tillsammans, där finns skratten kvar, alla fina minnen Andreas. Samtidigt förstår jag inte, du är ju odödlig, Mr Dynamite. Bara vi har varandra så klarar vi vad som helst

Ett träd, en gång, ett liv, en sekund sen andades du ut....

Evigt du
evig ung och fri
allt du var
och vill förbli
är du alltid inom mig




tack för låten Andreas...






Alicia Keys Lyrics



Vi är mystiska varelser. Och i slutet spelar det ingen roll hur det slutar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0