when you can't find me, look beside you - I'll be right there - I'll never let go

fem dagar i Uppsala

Hemma i Uppsala, varit en bra helg men för kort som alltid, vill alltid vara kvar längre.
Hann med att träffa de flesta jag vill även om det blev lite kort med endel, jag kommer igen i sommar!

En fest i lördags som vi alla behövde tror jag, ventilera och finnas där för varandra. Jag är glad att jag var med och jag mådde väldigt bra efteråt även om stundsvis så blev man ledsen. Även om man inte är glad hela tiden, det är ju någon som saknas hela tiden. Tack tjejer för den kvällen...
Var vid graven, så fint. Önskar jag kunde komma dit oftare, då kanske det inte känns så fel att gå därifrån.
Lekt med lilla Moa som har blivit så stor, gullungen - busig som bara den. Och såklart träffat hela la familja. Det gör så ont i hjärtat när alla är där men du saknas. Allt blir så påtagligt när man är i den situationen - så jävla orättvist

Annars har jag shoppat i helgen, varit till Alunda tur ochr retur två gånger. Solat och tagit mitt första dopp iår - Fjällnora utanför Uppsala. Kallt var det men jag kom i... Lagat god mat med Lina och myst. Bio och godis hann vi med också, kan rekommendera what happens in Vegas - urmysig film som värmer i hjärtat.
Just ja, jag är blond blond igen.
Såg matchen Sverige-Ukraina, hemskt dålig match - får hoppas dom skärper sig till på tisdag.

-jag saknade dig förut. men då pratade och sågs vi emellanåt. nu saknar jag dig jämt och det har gått alldeles för lång tid, några dagar kommer snart bli till år utan att få se dig... hemsk öde, vem gör såhär mot oss.
måste jag gå igenom dethär för att sedan kunna leva ett liv utan dig, hemskt öde

trodde aldrig det skulle hända mig... eller dig

Jag kommer plugga dygnet runt nu fram tills den 11 juni. Så håll tummarna alla att jag klara provet!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag håller tummarna för dig :)

har du blonderat dig nu igen? :)

2008-06-04 @ 10:09:08
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: Sirkka

Ja du..det var en trevlig kväll,tog slut för fort bara...det saknas nån ja...har så svårt och fatta...Adde var odödlig...jag håller tummarna för dig gumman...du blond hm..du ska vara mörk tror jag...ha det så bra Kramar

2008-06-04 @ 22:40:18
Postat av: Moster C

Ja, det var jätte trevligt och skönt att få träffa er alla! Kan bara hålla med att saknaden bara blir större och större..... all lycka med pluggandet!!! Kramis Carina

2008-06-06 @ 07:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0