we only got three years but they were the best

Det fanns väl alltid en del av dig som ville vara fri, jag kan inte förklara men du ville komma loss... jag hoppas du är det nu. Att allt är bra och att du  funnit det där du sökte.  Jag måste väl inse att jag inte skulle vara del i den historien,  även om det kändes som att vi hade börjat skriva en väldigt fin berättelse.  I sinom tid kommer jag berätta den, antagligen när jag är gammal och grå, jag klarar inte, inte att berätta allt ...som jag sa tidigare endel av våra hemlisar tog du med dig, och där stannar dom tills vi kan berätta dom tillsammans igen. Inget kan ta det förflutna ifrån dig; minnerna är levande i mitt minne och andra anhöriga, din framtiden ligger oskriven framför dig. Det känns som att du är påväg nu, för att är så lugnt helt plöstligt och jag bara vet att något har hänt igen. Vad? oavsett vad så går det inte en dag som jag inte tänker på dig. Always and forever... min saknade vän.

"det finns ett land för de levande
och ett land för dom döda,
bron däremellan är kärleken,
det enda som lever vidare,
den enda meningen"
- Thornton Wilder

Once in a Lifetime, means there's no second chance

livet ger och tar, måste bara börja se igen att det ger mycket också och inte bara tar... Vad jag saknar dig Andreas


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, hoppas du har haft det bra också :)



Alltså, jag kommer åt något ibland så då går det tillbaks.. Får fixa sen när jag har tid :)

Kram

2008-06-29 @ 20:58:15
URL: http://sz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0