some day I will start looking forward insted of backwards

Idag ska det packas för ikväll kommer mamma och syster-nilla och imorgon ska allt åka hem till Mora igen.
Tänkte packa allt jag kan innan de kommer. Så jag vet vart allt ligger . . .






Jag har beslutsångest som vanligt, blond el brunett igen? vet inte om jag trivs, har en omgång med brun färg hemma som jag kan lägga i underhåret, vad sägs? Man luras lite av ljuset och blixten men ändå. Att jag orkar bry mig men ser det som en posetiv sak att jag gör det.
Adde såg direkt när man hade gjort något, kommer hem från jobbet och säger, "vad fin du är i håret, har du gjort slingor?" jag hade tråkigt så jag la i slingor när jag va hos Andreas i januari nämligen. Inte många killar som ser det!!! men så var Andreas också speciell. Här är en bild jag tog när jag var vid graven sist, du har det så fint Adde

Finns en annan speciell liten tjej, Moa
Tål allt sägas igen, ta vara på varandra, ta tag i missförstånd, var den större personen och säg förlåt även fast det inte är du som gjort fel... för i slutet så vill man inte ha saker osagt




Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack Jessica, detsamma.. :)

det är helt okej. ta hand om dig.

2008-06-16 @ 14:33:53
Postat av: Moste C

Hej J,

Det var ett tag sedan jag var in, har tänkt på dig och ditt pluggande och som du själv känner har det säkert gott bra. Håller tummarna!! .Kände inte igen dig som blondin....du är fin hur du än är, du har en otroligt vacker utstrålning !!!! Kramis Carina

2008-06-16 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0