See you on the other side

Don't give up and stay alive

Nu har jag bränt mig, legat ute i två dagar i sträck i minst 6h och pluggat i solen.
tog ett dopp idag också för att svalka lite, men det var varmt i vattnet här i Sunne. Varmare än Uppsala och Fjällnora.
plugg plugg plugg

jag skriver och jag skríver, många gånger så skriver jag sent på kvällarna på något papper och så hamnar det här sen. som nu... och det är väl upprepning men någon gång kanske det går in - för jag kan inte fatta att Andreas är borta, och att han lämnat oss. Finns egentligen ingen anledning och sitta och vänta på han längre - vilket jag finner migsjälv göra lite då och då. . . han kommer ju inte tillbaks.

även om jag gnällt på dig mycket, och vi bråkat emellanåt - fast aldrig varit ovänner och hunnit blivit riktigt osams så känns det som att mycket av allt bra i mig är tack vara dig.
och jag älskar dig och  framför allt är jag så stolt över dig - du räddade tessan och du gav fan aldrig upp på nån, inte minst mig.

Andreas - saknar dig. Du är det dyraste i världen.




I hope your doing fine out there without me
cause I not doing so good here without you
- here by me 3doors down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0