No matter what you'll always be with me. That's the thing when you say Forever

Söndag idag och det har varit en Seg dag vill jag lova, vaknade vid halv 1 idag, och det tror jag inte att jag gjort förut. Förutom om jag varit sjuk... konstigt att vakna upp i en tom lägenhet. Alla sakerna är hemma i Mora nu, sover på en madrass på golvet och har en väska med allt jag behöver för de sista dagarna här. Onsdag åker jag hem till Mora igen.
Känns lite märkligt faktiskt, har varit lite ledsen, men vet inte om det är för lägenheten egentligen... Det är något som sitter i väggarna i lägenheten men - Antar att kapitlet är klart nu, något tar slut, men det betyder att någonting nytt tar vid.
Jobbade igår också, lätta timmar och trevligt prat. Även om jag börjar bli så less på ungdomar som är minderåriga och vill köpa i baren, att de orkar skämma ut sig gång på gång....

Ibland blir det väldigt konstigt - kom på något sätt, i all hastighet åt Addes nummer i telefonboken idag, och så står det "Adde Pink :) Radera kontakten?" snacka om att tvärbromsa från full hastighet till stop. Jag bara tittade på telefonen och undrade hur fan gick detdär till? och varför ska jag radera Andreas för? vad menas med det? sedan kändes det som dejavu också

Nej, något ska man väl göra idag också va?! Ska se fotbollen och ut och springa. För tvn har jag kvar, svårt att ta bort den när det finns fotboll på tv.

Jag har dig att tacka för allt - För att du… Ja för att du är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0